υπηρεσίες
Μάθε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε
-
Λογοθεραπεία
Απευθύνεται σε παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επικοινωνία και τη γλωσσική ανάπτυξη. Αξιολόγηση και παρέμβαση σε διαταραχές λόγου, οι οποίες περιλαμβάνουν:
- Δυσκολίες στην άρθρωση: Προβλήματα στην παραγωγή ήχων, που μπορεί να επηρεάζουν την ευκρίνεια του λόγου.
- Φωνολογικές διαταραχές: Δυσκολίες στην αναγνώριση ή την παραγωγή φωνών και λέξεων, που επηρεάζουν τη γλωσσική ανάπτυξη.
- Γλωσσικές διαταραχές: Δυσκολίες στην κατανόηση ή στη χρήση της γλώσσας, όπως η σύνταξη προτάσεων ή η έλλειψη λεξιλογίου.
- Διαταραχές επικοινωνίας: Προβλήματα στη χρήση της γλώσσας σε κοινωνικά πλαίσια, όπως η δυσκολία στη διατήρηση μιας συζήτησης ή η κατανόηση των κοινωνικών κανόνων.
- Φωνολογική ενημερότητα: Ανάπτυξη της ικανότητας του παιδιού να διακρίνει και να χειρίζεται τους ήχους της γλώσσας, γεγονός που είναι θεμελιώδες για την αναγνωστική ικανότητα.
- Διαταραχές που σχετίζονται με το αυτιστικό φάσμα: Υποστήριξη στον επικοινωνιακό τομέα για παιδιά με αναπτυξιακές δυσκολίες.
Η λογοθεραπευτική παρέμβαση είναι προσαρμοσμένη στις ατομικές ανάγκες κάθε παιδιού, βοηθώντας το να επιτύχει τον καλύτερο δυνατό επικοινωνιακό στόχο.
-
Πρώιμη Παρέμβαση
Υποστήριξη των παιδιών από τη γέννηση έως την ηλικία 3,5 ετών που εμφανίζουν αναπτυξιακές δυσκολίες.
Σκοπός είναι να εντοπιστούν οι ανάγκες του παιδιού ώστε να παρέχουμε εξατομικευμένες παρεμβάσεις που προάγουν την ανάπτυξη σε τομείς όπως η γλώσσα, η αλληλεπίδραση, οι κινητικές δεξιότητες και η κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη.
Τα παιδιά συμμετέχουν σε δραστηριότητες που στοχεύουν στην ενίσχυση των δυνατοτήτων τους, ενώ οι γονείς λαμβάνουν καθοδήγηση και υποστήριξη για να ενδυναμώσουν τη συμμετοχή τους στην ανάπτυξη του παιδιού.
Η πρώιμη παρέμβαση είναι κρίσιμη για την αναγνώριση και την ενίσχυση των δεξιοτήτων, με στόχο την καλύτερη προετοιμασία των παιδιών για τη σχολική ζωή.
-
Επιλεκτική Σίτιση
Υποστήριξη παιδιών που αντιμετωπίζουν προκλήσεις με τη διατροφή τους και την αποδοχή διαφόρων τροφών.
Πολλά παιδιά αποκλείουν συγκεκριμένες τροφές ή ομάδες τροφών λόγω αμυντικότητας σε υφές, χρώματα, γεύσεις και άλλους παράγοντες. Το πρόγραμμα στοχεύει στην ενίσχυση της ποικιλίας στη διατροφή και τη μείωση της αυστηρής επιλεκτικότητας, προάγοντας υγιείς διατροφικές συνήθειες και τη θετική σχέση με το φαγητό.
-
Προετοιμασία για Α’ Δημοτικού
Πρόγραμμα υποστήριξης με στόχο στην ομαλή μετάβαση των παιδιών στην πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δραστηριότητες που ενισχύουν:
- Γλωσσική ανάπτυξη
- Μαθηματικές δεξιότητες
- Κοινωνική προσαρμογή
- Αδρή και λεπτή κινητικότητα
- Γραφοκινητικότητα
- Ακουστική επεξεργασία
- Γνωστικές ικανότητες
- Φωνολογική ενημερότητα
- Αναγνώριση γραμμάτων
- Ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη
Η προετοιμασία της Α΄ Δημοτικού πραγματοποιείται είτε σε ατομικό επίπεδο είτε σε ομαδικό, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε παιδιού.
Στον χώρο μας, χορηγείται το Α’-Τεστ Σχολικής Ετοιμότητας. Απευθύνεται σε όλα τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης που φοιτούν στο νηπιαγωγείο και βοηθά στην έγκαιρη ανίχνευση πιθανών μαθησιακών δυσκολιών
-
Εργοθεραπεία
Υποστηρίζει τα παιδιά προκειμένου να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες για την καθημερινή τους ζωή. Αξιολόγηση και παρέμβαση πάνω σε τομείς, όπως:
- Κινητική Ανάπτυξη: Βελτίωση των λεπτών κινητικών δεξιοτήτων, όπως η γραφή, η ζωγραφική και η χρήση ψαλιδιού, καθώς και των αδρών κινητικών δεξιοτήτων, όπως το περπάτημα, το τρέξιμο και η ρίψη μπάλας, ενισχύοντας την ικανότητα των παιδιών να συμμετέχουν σε καθημερινές δραστηριότητες.
- Συντονισμός: Ανάπτυξη ψυχοκινητικού συντονισμού και κινητικών δεξιοτήτων, ώστε τα παιδιά να μπορούν να εκτελούν καθημερινές δραστηριότητες με μεγαλύτερη ευελιξία, ακρίβεια και αυτοπεποίθηση.
- Οργάνωση: Εκπαίδευση σε τεχνικές για την οργάνωση και το σχεδιασμό καθημερινών εργασιών.
- Γνωστική λειτουργία: Ενίσχυση της μνήμης και της προσοχής, καθώς και της ικανότητας να σχεδιάζουν και να εκτελούν καθημερινές δραστηριότητες.
- Αισθητηριακή επεξεργασία: Ανάπτυξη ικανοτήτων στην αντίληψη και την επεξεργασία αισθητηριακών πληροφοριών.
- Συμπεριφορά: Εύρεση στρατηγικών για τη διαχείριση συμπτωμάτων και την ενίσχυση της αυτορρύθμισης.
- Αυτονομία: Ενίσχυση των δεξιοτήτων αυτονομίας για τις καθημερινές ανάγκες.
Η Εργοθεραπευτική παρέμβαση προσαρμόζεται στις ατομικές ανάγκες κάθε παιδιού, με μοναδικό στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους και την κοινωνικοποίησή τους.
-
Ομάδες Κοινωνικών Δεξιοτήτων
Μέσω παιχνιδιών και δραστηριοτήτων, τα παιδιά μαθαίνουν πώς να κάνουν φίλους, να επικοινωνούν αποτελεσματικά και να συμμετέχουν ομαδικά. Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε την κοινωνική επικοινωνία, την αυτοπεποίθηση και τις σχέσεις των παιδιών με τους συνομηλίκους τους.
Οι ομάδες απευθύνονται σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας που παρουσιάζουν δυσκολίες στην κοινωνική αλληλεπίδραση, χαμηλή αυτοεκτίμηση, έντονο ανταγωνισμό, φτωχή ενσυναίσθηση και έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων.
Οι συναντήσεις πραγματοποιούνται εβδομαδιαίως, έχουν διάρκεια 1 ώρας και εποπτεύονται από ομάδα λογοθεραπευτών, εργοθεραπευτών και ψυχολόγων.
© Παίζω και Μαθαίνω
Όπως μαθαίνουν τα παιδιά να μοιράζονται, έτσι κι εμείς αγαπάμε το μοίρασμα — αλλά με τρόπους ευγενικούς!
Το περιεχόμενο είναι για μοίρασμα — με αναφορά στην πηγή, πάντα με σεβασμό. Είναι κι αυτό μέρος της επικοινωνίας!